Завдання для дистанційного навчання під час карантину
06.04.- 10.04
Перегляньте експрес - урок "Життя та творчість Поля Верлена"
Відеоурок
Познайомтеся з біографією поета у підручнику(ст.187-190)
Послухайте виразне читання поезій Поля Верлена
1)Які основні принципи поезії пропагує Верлен у "Поетичному мистецтві"?
2)Які образи та картини виникають у вашій уяві під час читання "Осінньої пісні"?
3)Назвіть усі збірки творів П.Верлена та роки їх створення.
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Шановні десятикласники! Нагадую,що багато з вас й досі не вислали відео з читанням напам`ять вірша Шарля Бодлера. Я все ще чекаю на це відео.
Послухайте виразне читання поезій Поля Верлена
"Осіння пісня"
"Поетичне мистецтво"
Самостійно прочитайте вірші П.Верлена у підручнику(ст.191-192) та письмово виконайте наступні завдання1)Які основні принципи поезії пропагує Верлен у "Поетичному мистецтві"?
2)Які образи та картини виникають у вашій уяві під час читання "Осінньої пісні"?
3)Назвіть усі збірки творів П.Верлена та роки їх створення.
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Шановні десятикласники! Нагадую,що багато з вас й досі не вислали відео з читанням напам`ять вірша Шарля Бодлера. Я все ще чекаю на це відео.
13.04-17.04
Перевірте,як ви знаєте життя і творчість Поля Верлена, пройшовши тест
Тест
(Щоб пройти тест,натисніть квадратик з написом Тестування)
Знайомимося із життям і творчістю Артюра Рембо
Перегляьте презентацію та прочитайте статтю у підручникуст.197-200
Презентація
Запишіть у зошит три періоди творчості поета
Розв`яжіть кроссенс у підручнику ст.200 (за бажанням)
Познайомтеся з віршами поета
"Голосівки"
"Моя циганерія"
Прослухайте твори в оригіналі
Voyelles Rimbaud
Ma bohème Arthur Rimbaud
Прочитайте твори поета у підручнику ст.201-203
Зробіть ідейно-художній аналіз вірша "Голосівки", використовуючи наступні матеріали
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
27.04-30.04
Перевірте,як ви засвоїли матеріал попереднього уроку, пройшовши тест
Тест
Тема. Зміни в драматургії кінця 19-поч.20 століття
Познайомтеся зі статтею підручника ст 207-209
Опрацюйте наступні матеріали та складіть конспект "Особливості "нової драми"
Перегляньте відеоурок про життя і творчість М.Метерлінка
Експрес-урок
Познайомся з матеріалами підручника ст.210-212 і інформаційними плакатами,запиши анкету письменника. Зверни увагу на творчість письменника
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
04.05.
Знайомимося з пєсою Метерлінка "Синій птах"
Читаємо за посиланням
Текст
Або послухайте аудіокнигу
Аудіокнига
За бажанням перегляньте екранізацію твору
Фільм
18.05.
Аналізуємо п`єсу
Перегляньте експрес-урок за темою
Експрес-урок
Опрацюйте інформацію на картках
1. Жанр твору
2. Сюжет і композиція
3. Схема подорожі дітей
4. Образи п`єси
Виконайте наступні завдання
1. Відтворіть послідвність подій у творі
2. Заповніть табличку
3. Дайте відповідь на питання
25.05
Повторіть вивчене з теми"Модернізм. Нові тенденції у драматургії" у підручнику ст.165-219 та підготуйтесь до виконання котрольної роботи
Зверніть увагу! За виконання тестів ви отримаєте максимально 9 балів. Щоб отримати 12, виконайте одне із завдань високого рівня
Любі учні! Щиро дякую вам за співпрацю, терпіння, старанність та взаємоповагу!
Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
Комментариев нет:
Отправить комментарий