5 клас

              Завдання для дистанційного навчання під час карантину

06.04.- 10.04

Урок 1

     Пригадайте біографію Льюїса Керролла  та його твір, переглянувши відеоурок

Відеоурок 


Перевірте свої знання, виконавши тест (перейдіть за посиланням і натисніть квадратик зі словом Тестування)

 Тест

          

Напишіть характеристику Аліси та відправьте на електронну адресу annateacher75@gmail.com

             

Урок 2

Перегляньте    відеурок  про життя і творчість Марини Цвєтаєвої     

Відеоурок 

Прочитайте біографію Цвєтаєвої у підручнику (ст.221-222) або в Інтернеті  та напишіть анкету поетеси у зошиті
 Прослухайте      вірш "Книжки в обкладинках червоних" 

Вірш

Навчіться виразно читати вірш (ст.222-223) та письмово дайте відповідь на запитання 

1)Хто головна героїня вірша?
2)Які книги вона читає? Яку музику слухає?
3)Як мама реагує на захоплення дівчинки?

Результат роботи надіслати на електронну адресу annateacher75@gmail.com

13.04-17.04

1 урок

Робота з віршем Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних"


1 завдання(усно).Розгадайте кроссенс.

2 завдання(письмово).Дай відповіді на запитання

Пригадаємо текст твору. Яких відомих композиторів згадує М.Цвєтаєва у вірші? Які країни вони представляють?




2.Творами якого письменника захоплюється героїня вірша? Які з цих творів ви читали?
3. Розгляньте наступний слайд та дайте відповідь на запитання.(усно)

1. Про що йдеться у вірші?
2. Яка його головна думка?
3. На які умовні  частини можна поділити вірш?
 4. Охарактеризуйте ліричну героїню вірша.
5.Подумайте, які художні засоби використовує поетеса.(епітети, метафори, окличні речення, питальні речення. Наведіть приклади.(письмово)
Наприклад:
Епітети: незрадливі,..,...,
Метафори: легенди золотих часів, ...,
Питальні речення:...
Окличні речення:...

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

2 урок 

Готуємося до контрольної роботи за творчістю Л.Керролла, М.Цвєтаєвої
Повторюємо вивчене за підручником ст198-224

Переглядаємо експрес- урок за твором "Аліса в Країні Див"

 Експрес-урок

Згадуємо героїв твору
Вірш Марини Цвєтаєвої пригадуємо, переглянувши матеріал попереднього уроку.

Виконуємо контрольну роботу. 

1.Проходимо тест за посиланням

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

2. Виконуємо творчу роботу. Малюємо малюнок за прочитаними творами, або складаємо кросворд, ребус,шараду, або пишемо листа Алісі.(зробити фото з малюнком або кросвордом,ребусом, лист можна оформити на окремому аркуші,як справжній лист)
Приклад листа(взято з Інтернету,тому не лякайтесь його розміром,ви можете написати 5-6 речень)



Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna


21.04-27.04

1 урок

Письменник Роальд Дал та його твори


Перегляньте експрес- урок про життя і творчість Роальда Дала

Біографія

Прочитайте статтю про письменника у підручнику ст.244-245 або за посиланням
та опрацюйте наступну інформацію

Стаття

Складіть у зошиті анкету письменника
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

Урок 2

Читаємо твір Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" за посиланням

Твір


Або прослухайте аудіокнигу

Аудіокнига (частина 1)




 29.04

Даю вам ще час познайомитися з твором"Чарлі і шоколадна фабрика".Продовжуйте читати або слухати твір.

Якщо вас зацікавив твір, можете переглянути в Интернеті екранізацію (художній фільм)

Якщо ви вже прочитали,можете пройти тест (перейдіть за посиланням, натисніть квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)

06.05.,08.05.

1 урок

Працюємо з твором "Чарлі і шоколадна фабрика"

Перегляньте експрес-урок, під час перегляду ви зможете згадати персонажів  твору, а також навчитися характеризувати головного героя

Експрес-урок

Характеризуємо героїв твору

Опрацюйте інформацію на картках



1. Схарактеризуйте одного з дітей, що не закінчили екскурсію.(Віолета, Августус, Майк, Верука)
2. Складіть у зошиті анкету головного героя


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Урок 2
Складаємо паспорт-характеристику твору



Запишіть у зошит анкету твору за планом
1) Тема
2) Ідея
3) Головна думка
3) Композиція
4) Мої враження від твору
Та виконайте наступне завдання

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

13.05

Знайомимося з життям і творчістю Туве Янсон
Читаємо статтю підручника ст.226-229
Переглядаємо презентацію

Туве Янсон

Виконайте наступні завданн
Запиши текст у зошит, заповнюючи пропуски
Дай відповіді на питання , використовуючи Словничок Мудрої сови у підручнику
1.Продовжи речення. 
Літературний герой-це...
2.Які бувають літературні герої?

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

15.05

Читаємо твір "Капелюх чарівника"
Уривки у підручнику ст.230-242
Або слухаємо аудіокнигу

1 частина

2 частина

3 частина

4 частина

5 частина

6 частина

7 частина

За бажанням прегляньте мультфільм

Мультфільм (1 частина)

Мультфільм (2 частина)

Виконайте наступне завдання . Розшифруйте ребус,як ці слова пов`язані з прочитаним твором?


20.05-22.05

1.Характеризуємо героїв твору Т.Янсон "Капелюх чарівника"
Опрацюй наступну інформацію про героїв твору та виконай завдання.

 Характеристика героїв.

Мумі-тато – має золоті руки, він збудував блакитний будиночок. Він із великою повагою ставиться до Мумі-мами, для нього її слово – закон. Мумі-тато не боїться нічого, він любить море і гарні пригоди, пише цікаві мемуари.
Мумі-мама — дружина Мумі-тата, мама Мумі-троля. Найкраща мама у світі! Завжди готова прийняти нових друзів улюбленого сина, нагодувати їх, пригорнути, заспокоїти, сказати добре, лагідне слово…
Мумі-троль – син Мумі-мами та Мумі-тата. Дуже зворушливий, добрий і чуйний, в цілому сміливий, але іноді чогось боїться… Легко заводить нові знайомства, чим іноді добавляє клопоту Мумі-мамі…
Чмих – син Сос і Шнирька. Трішки жадібний, любить поскиглити. Небайдужий до всього яскравого, мріє мати власного друга, іноді самотній. Іноді проявляє почуття страху, неспокою…
Хропусь – брат Хропсі . Зовні схожий на Мумі-троля, але змінює колір відповідно до настрою. Дуже любить бути як головою так і секретарем на різних зборах. Дуже серйозний…
Хропся – сестра Хропуся. Власниця шовкової чолки і золотого ножного браслета. Дуже любить прикраси і крутитись перед дзеркалом. Була врятована Мумі-тролем від ядовитого куща чортополоха.
Нюхмумрик – незалежний. Постійний шукач пригод. Любить викурити трубку та пограти на губній гармошці. Не любить табличок, які щось забороняють. Кожного літа відвідує Мумі-дол, а восени знову відправляється подорожувати…
Гемуль – досить занудний. Любить командувати і ніколи не визнає своїх помилок. Колекціонує марки та рідкісних комах…

Ондатр – справжній філософ. Цілісінький день лежить в гамаці з розумною книгою. Іноді не зважає на те, що ті, хто поряд з ним вимушені піклуватися про нього… Буває занудним…

Завдання. Напиши,хто твій улюблений герой твору. Чому він тобі подобається?
2.Визначаємо ідею твору. Обери з хмарки слів потрібні слова та словосполучення, та запиши,чого ти навчився,читаючи твір.
3. Зверни увагу на інформаційну картку "Казковий світ Мумі-дола". 

Дай відповідь на запитання:"Чому Мумі-тролі такі чарівні створіння? "
(використовуй  наступну підказку)



Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

27.05.

Повторіть вивчене у розділі "Сучасна література" ст. 226-246
Підготуйтесь до контрольної роботи
Виконайте контрольну роботу. Зверніть увагу, що за виконання тестів ви максимально зможете отримати 9 балів. щоб отримати 12, виконайте ОДНЕ із завдань високого рівня

                      Контрольна робота

Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna  

Любі діти та шановні батьки! Дякую вам за роботу!


Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
А щоб дозвілля було ще і корисним пропоную вам провести його з книгою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий