7 клас


Завдання для дистанційного навчання під час карантину

06.04.- 10.04

1 урок

Пригадай біографію О.Генрі, переглянувши відео

Біографія  

Пригадай події твору"Дари волхвів",розв`язавши кросворд

Встанови послідовність подій у творі


        Дай відповідь на запитання, чи марною була жертва героїв твору? Чому?
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

2 урок

Прочитай твір О.Генрі "Останній листок" у підручнику ст.213-219 або за посиланням

"Останній листок"

Усно дайте відповідь на запитання 
1.Розкажіть про життя героїв новели (професія, вік, фінансовий стан)
2.Чому останній листок виявився для Джонсі таким важливим?
3. Яке перше враження справив на вас Берман?Як воно змінилося у кінці оповідання?
4. Чи можна назвати фінал твору несподіваним?


13.04-17.04

1 урок

За потреби згадайте зміст твору О.Генрі "Останній листок", послухавши аудіокнигу

Аудіокнига

Перегляньте експрес-урок за новелою


Експрес-урок

Опрацюйте паспорт твору та схему "Герої новели"










Зверніть увагу на художні засоби,які використовує автор у творі
Символи:



Метафори(пресоніфікація)



Виконайте наступні  завдання:
1. Запишіть паспорт -характеристику твору у зошит
 1.Перевірте себе,виконавши тести у зошиті




Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
  

2 урок

Завдання для опрацювання 
  1. Охарактеризуйте Бермана, використовуючи текст твору  та наступні матеріали



Зверніть увагу на позитивні та негативні риси цього героя. Згадайте,яке  перше враження  він справив на вас.
Автор порівнює героя з Моїсеєм. Перегляньте наступний плакат і напишіть, чому саме з цим героєм.


2. Складіть порівняльну характеристику Сью та Джонсі




3. Виконайте ОДНЕ із  завдань




Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna (можна у форматі Ворд)

 20.04-24.04

1 урок

Герберт Уеллс: життя і творчість

Прочитайте статтю підручника про письменника ст.221-222
Перегляньте відео про життя і творчість Г.Уеллса

Біографія

Опрацюйте інформацію


Складіть у зошиті анкету письменника
 Прочитайте новелу "Чарівна крамниця" у підручнику ст.223-231
Або прослухайте аудіокнигу

Аудіокнига

2 урок

1.Перевірте знання тексту новели за допомогою тесту(Щоб почати тестування натисніть квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)

Тест

2.Перегляньте відеоурок за твором

 Аналіз "Чарівної крамниці"

3. Осмислюємо прочитане

 а) Усно дайте відповіді на запитання


б) Прослідкуйте,як змінювалися почуття батька

в) Згадайте,як почувався хлопик?

г) Визначте композицію новели


4. Виконайте у зошиті наступні завдання
1.Порівняйте точки зору батька і хлопця на події у крамниці
2.Заповніть таблицю


3.Пройдіть тест 



Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna (можна у форматі Ворд)


29.04

Знайомство з життям і творчістю японського письменника Рюноске Акутагави

Прочитайте статтю підручника про письменника ст.233-234
Перегляньте презентацію за посиланням

Біографія

Опрацюйте наступні матеріали і складіть у зошиті анкету письменника



Прочитайте новелу у підручнику ст.235-237
Або послухайте аудіокнигу

"Павутинка"

Опрацюйте поняття з теоріїї літератури та со значенням незнайомих слів






Виконайте у зошиті наступні завдання



Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna (можна у форматі Ворд)

06.05.

Аналізуємо новелу "Павутинка"

Перегляньте експрес-урок за новелою

Експрес-урок

Та опрацюйте наступні матеріали







Виконайте наступне завдання
 Складіть і запишіть у зошит паспорт-характеристику твору за наступним планом
1. Назва,автор
2. Жанр
3. Тема
4. Ідея
5. Композиція
6. Художні особливості( художні засоби, символ). 
7. Мої враження від твору. Чого я навчився, прочитавши твір.

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna (можна у форматі Ворд)

08.05.

Контрольна робота за темою "Літературний детектив. Світова новела"

Повторіть вивчене з теми ст.
Виконайте контрольну роботу за посиланням

Контрольна робота

Зверніть увагу, що за відповіді на тестові запитання ви можете отримати максимально 9 балів. Щоб отримать 12 балів, потрібно виконати завдання високого рівня. Оберіть одне з двох завдань і надрукуйте відповідь

Велике прохання ! Не заповнювати форму більше одного раза. Виставляю лише першу оцінку


13.05.

Знайомство з життям і творчістю Айзека Азімова
Прочитайте статтю підручника ст.241-242
Перегляньте експрес-урок про письменника

Айзек Азімов

А також відео про передбачення письменника,що справдились

Цікаві факти

Опрацюйте портфоліо письменника
Виконайте наступне завдання
Заповніть стрічку часу про основні події життя письменника(можна виконати як у шаблоні так і у зошиті)
Опрацюйте літературознавчі терміни


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna (можна у форматі Ворд)


15.05.

Знайомимося з твором "Фах"
Читаємо твір

Фах

Або послухайте аудіокнигу

Аудіокнига

Проблемне питання "Що означає слово "фах"? Як люди обирають майбутній фах?"

Перевірте знання тексту твору за допомогою тесту.

Тест

20.05-22.05

Аналізуємо твір Айзека Азімова "Фах"
Переглядаємо експрес-урок за темою

Експрес -урок

Читаємо підручник ст.243-246
Опрацьовуємо інформацію на картках
1.Анкета твору

 2. Конфлікт у творі
 3.Теми та проблеми
 4. Система освіти в оповіданні
День Читання
День Освіти
 Олімпіада
Інтернати
Мета кожного етапу

 5.  Цивілізація майбутнього

 Виконайте наступні завдання
1.Опишіть ОДИН з етапів отримання Освіти за оповіданням "Фах"День Освіти, День Читання, Олімпіада за вашим вибором)




2. Складіть порівняльну характеристику Джорджа Плейтена та Тревіліана

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna 

27.05

Творча контрольна робота

Виконайте творчу роботу за темою "Якою я бачу освіту майбутнього?".Зверніть увагу,що робота повинна бути не списана з Інтернету, а конкретно  написана за враженнями після прочитання твору "Фах". Чи сподобалась вам система освіти у творі?Можливо, ви бачите її дещо інакше. Пофантазуйте, шо можна запозичити у Азімова, що залишити із сучасної системи та вигадайте щось своє.
Можна виконати будь-яку творчу роботу: малюнок(надіслати фото з малюнком), твір, колаж, проект.

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna  


Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna  

Любі учні і шановні батьки! Щиро дякую вам за активну роботу, старанність, терпіння та взаєморозуміння!


Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
А щоб дозвілля було ще і корисним пропоную вам провести його з книгою.


Комментариев нет:

Отправить комментарий