Завдання для дистанційного навчання під час карантину
06.04.- 10.04
1 урок
Пригадайте біографію Джона Донна, переглянувши презентацію
Презентація
Послухайте виразне читання сонету в оригіналі
Сонет
Виразно прочитайте сонет у підручнику ст.235-236
Виконайте письмово аналіз твору у зошиті за планом
1.Назва,автор
2.Тема, проблема, ідея твору
3.Художні засоби творення-мовні, поетичні(приклади з тексту)
4.Яким я бачу ліричного героя вірша
5.Мої враження від твору
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
1.Назва,автор
2.Тема, проблема, ідея твору
3.Художні засоби творення-мовні, поетичні(приклади з тексту)
4.Яким я бачу ліричного героя вірша
5.Мої враження від твору
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Перегляньте відео та познайомтеся з біографією Луїса де Гонгори-і-Арготе
Біографія
Прочитайте біографію поета
Луїс де Гонгора-і-Арготе
Виразно прочитайте вірш
Вірш
Запишіть у зошит анкету письменника та письмову відповідь на запитання
1)Ким є ліриний герой вірша?
2)Чому герой звертається до моря?
3)Визначте символіку твору
4)Випишіть з твору приклади епітетів та поетичних звертань
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
13.04-17.04
1 урок
Згадайте, що ви дізналися про Луїса да Гонгору-і-Арготе та спробуйте розгадати кросенс
Складіть у зошиті паспорт-характеристику твору "Галерник", використовуючи наступні матеріали
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
2 урок
Послухайте лекцію про класицизм у літературі за посиланням
Лекція
Опрацюйте статтю підруника "Прагнучи досконалості та гармонії" ст.236-239
Використовуючи підручник, прослухані лекції та наступні матеріали, скласти опорний конспект з теми "Класицизм як художній напрям, його характерні ознаки"
Перевірте свої знання, склавши тест
20.04-24.04
1 урок "Життя і творчість Мольєра"
1. Перегляньте відео про життя і творчість Мольєра
Біографія
2.Опрацюйте статтю підруника ст.239-244
3.Розгляньте наступну схему, напишіть у зошит,як ці слова повязані з життям і творчістю Мольєра за
Опрацюйте наступні терміни з теорії літератури та схеми
Дайте письмові відповіді на запитання
1.Що таке висока комедія?
2.Розкажіть про новаторство Мольєра у жанрі комедії.
Перевірьте свої знання біографіі(Щоб почати тест,натисніть на квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)
Тест
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
27.04-30.04
1 урок Знайомство з комедією"Міщанин-шляхтич"
Перегляньте буктрейлер комедії
Буктрейлер
Прочитайте комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич" за посиланням або у підручнику ст. 245-254
або прослухайте аудіокнигу за посиланням
1дія
2 дія
3дія
4 дія
5 дія
04.05
Перевірте знання тексту комедії за допомогою тесту(щоб почати тест натисніть квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)
Тест
Аналізуємо комедію. Основні образи комедії
Перегляньте експрес-урок за темою
"Основні образи комедії"
Виконайте наступні завдання
1. Схарактеризуйте пана Журдена
2. Дайте відповідь на проблемне запитання
3. Схарактеризуйте будь-якого другорядного героя за вашим вибором( пані Журден, Дорімену, Ніколь, Клеонта, учителів)
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
08.05
Аналізуємо комедію. Засоби творення комічного. Уроки комедії
Перегляньте презентацію за посиланням
Уроки комедії
Опрацюйте наступну інформацію
Дайте відповіді на питання
15.05.
Виконуємо контрольну роботу за темою "Бароко і класицизм"
Повторюємо озаки напрямів і творчість поетів і писменників Джона Донна, Луїса де Гонгори-і-Арготе у підручнику ст.230-257 або конспекти у зошиті.
Виконуємо контрольну роботу за посиланням
Зверніть увагу, за виконання тестових завдань максимиальньно зможете отримати 9 балів. Щоб отримати 12, вам потрібно виконати одне із завдань високого рівня
18.05,21.05.
1 урок
Знайомство з життям і творчістю Антуана да Сент-Екзюпері
1.Читаємо статтю підручника ст.260-262
2. Переглядаємо відео про письменника
Біографія
Стрічку часу можна виконати як у зошиті так і вписати події у квадрати на картці
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
2 урок
Знайомимося з твором "Маленький принц"
Прочитайте уривки з твору у підручнику ст.262-270
Або послухайте аудіокнигу
Частина 1
Частина 2
Частина 3
Перевірте знання тексту твору, виконавши тест за посиланням
ТЕСТ
25.05-29.05.
Аналізуємо твір "Маленький принц"
Переглядаємо експрес-урок за темою
Урок
Опрацюйте наступні матеріали
1.Паспорт-характеристику твору
2. Цікаві факти про твір
3. Прообрази героїв3. Опрацюйте цитати з твору
Виконайте наступні завдання
1. Складіть схему подорожіМаленького принца,охарактеризйте дорослих,яких зустрічав герой
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Любі учні! Щиро дякую вам за роботу, старанність та взаєморозуміння!
Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
Комментариев нет:
Отправить комментарий