8 клас

Завдання для дистанційного навчання під час карантину

06.04.- 10.04

1 урок

Пригадайте біографію Джона Донна, переглянувши презентацію

Презентація

Послухайте виразне читання сонету в оригіналі

Сонет

Виразно прочитайте сонет у підручнику ст.235-236
Виконайте письмово аналіз твору у зошиті за планом
1.Назва,автор
2.Тема, проблема, ідея твору
3.Художні засоби творення-мовні, поетичні(приклади з тексту)
4.Яким я бачу ліричного героя вірша
5.Мої враження від твору

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

 

Перегляньте відео та познайомтеся з біографією Луїса де Гонгори-і-Арготе

Біографія

Прочитайте біографію поета

Луїс де Гонгора-і-Арготе

Виразно прочитайте вірш

Вірш

Запишіть у зошит анкету письменника та письмову відповідь на запитання
1)Ким є ліриний герой вірша?
2)Чому герой звертається до моря?
3)Визначте символіку твору
4)Випишіть з твору приклади епітетів та поетичних звертань

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

13.04-17.04

1 урок

Згадайте, що ви дізналися про Луїса да Гонгору-і-Арготе та спробуйте розгадати кросенс
Складіть у зошиті паспорт-характеристику твору "Галерник", використовуючи наступні матеріали









 Виконайте невелику творчу роботу за твором "Галерник"


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

2 урок

Послухайте лекцію про класицизм у літературі за посиланням

Лекція

Опрацюйте статтю підруника "Прагнучи досконалості та гармонії" ст.236-239

Використовуючи підручник, прослухані лекції та наступні матеріали, скласти опорний конспект з теми "Класицизм як художній напрям, його характерні ознаки"


Перевірте свої знання, склавши тест





Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

20.04-24.04

1 урок "Життя і творчість Мольєра"

1. Перегляньте відео про життя і творчість Мольєра

Біографія

2.Опрацюйте статтю підруника ст.239-244
3.Розгляньте наступну схему, напишіть у зошит,як ці слова повязані з життям і творчістю Мольєра за

Опрацюйте наступні терміни з теорії літератури та схеми


Дайте письмові відповіді на запитання
1.Що таке висока комедія?
2.Розкажіть про новаторство Мольєра у жанрі комедії.


Перевірьте свої знання біографіі(Щоб почати тест,натисніть на квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)

Тест

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

27.04-30.04

1 урок Знайомство з комедією"Міщанин-шляхтич"

Перегляньте буктрейлер комедії

Буктрейлер

Прочитайте комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич" за посиланням або у підручнику ст. 245-254

або прослухайте аудіокнигу за посиланням

1дія

2 дія

3дія

4 дія

5 дія

04.05

Перевірте знання тексту комедії за допомогою тесту(щоб почати тест натисніть квадратик зі словом ТЕСТУВАННЯ)

Тест

Аналізуємо комедію. Основні образи комедії
Перегляньте експрес-урок за темою

"Основні образи комедії"



Виконайте наступні завдання
1. Схарактеризуйте пана Журдена 

2. Дайте відповідь на проблемне запитання


3. Схарактеризуйте будь-якого другорядного героя за вашим вибором( пані Журден, Дорімену, Ніколь, Клеонта, учителів)

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

08.05

Аналізуємо комедію. Засоби творення комічного. Уроки комедії

Перегляньте презентацію за посиланням

Уроки комедії

Опрацюйте наступну інформацію



Дайте відповіді на питання






 Закріплення вивченого

Дайте відповідь на питання опитувальника письмово у зошиті






15.05.

Виконуємо контрольну роботу за темою "Бароко і класицизм"

Повторюємо озаки напрямів і творчість поетів і писменників Джона Донна, Луїса де Гонгори-і-Арготе у підручнику ст.230-257 або конспекти у зошиті.
Виконуємо контрольну роботу за посиланням
Зверніть увагу, за виконання тестових завдань максимиальньно зможете отримати 9 балів. Щоб отримати 12, вам потрібно виконати одне із завдань високого рівня

18.05,21.05.

1 урок
Знайомство з життям і творчістю Антуана да Сент-Екзюпері
1.Читаємо статтю підручника ст.260-262
2. Переглядаємо відео про письменника

Біографія


Опрацюйте наступні інформаційні картки да заповніть стрічку часу



Стрічку часу можна виконати як у зошиті так і вписати події у квадрати на картці
 Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna


2 урок

Знайомимося з твором "Маленький принц"
Прочитайте уривки з твору у підручнику ст.262-270
Або послухайте аудіокнигу

Частина 1

Частина 2

Частина 3

Перевірте знання тексту твору, виконавши тест за посиланням

ТЕСТ

25.05-29.05.

Аналізуємо твір "Маленький принц"

Переглядаємо експрес-урок за темою

Урок

Опрацюйте наступні матеріали
1.Паспорт-характеристику твору

2. Цікаві факти про твір
 3. Прообрази героїв

 3. Опрацюйте цитати з твору

Виконайте наступні завдання
1. Складіть схему подорожіМаленького принца,охарактеризйте дорослих,яких зустрічав герой
2.Розшифруйте символи твору та поєднайте їх з їхньою характеристикою
3. Схарактеризуйте героя
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna


Любі учні! Щиро дякую вам за роботу, старанність та взаєморозуміння!


Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
А щоб дозвілля було ще і корисним пропоную вам провести його з книгою.


Комментариев нет:

Отправить комментарий