Завдання для дистанційного навчання під час карантину
06.04.- 10.04
1 урок
Перевірте,як ви засвоїли відомості про життя та творість Б.Шоу, виконавши тест(для початку тестування натисніть квадратик з написом Тестування)
Тест
1.Запитання за змістом 1-17 (усно)
2. Заповнити табличку (письмово)
3.Виписати з хмарки слів риси характеру, притаманні Елізі.
Прочитайте 2 дію твору "Пігмаліон" за посиланням
"Пігмаліон"
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
2 урок
Пригадайте 2 дію твору "Пігмаліон" та виконайте завдання
1.Запитання1-19(усно)
2.Табличка (письмово у зошиті)
3.Виписати з хмарки слів риси характеру, притаманні професору Гіггінсу(навести приклади з тексту)
Прочитайте уривки з твору, вміщенні у підручнику (ст.260-267)
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
13.04-17.04
1 урок
Продовжуємо знайомитися з п`єсою Бернанда Шоу "Пігмаліон"
Виконуємо завдання за 3 дією твору
1)УСНО відповідаємо на питання
2)Заповнити табличку (письмово)
3)Виписати з хмарки слів слова для характеристики Пікерінга, навести приклади з тексту твору
Читаємо 4 та 5 дії твору за посиланням
Дайте відповідь на запитання
1.Який відомий сюжет використав Б.Шоу для створення пєси "Пігмаліон"? Яких змін зазнав цей сюжет у творі Б.Шоу?
2.У чому полягає новаторство Б.Шоу?
2)Заповнити табличку (письмово)
3)Виписати з хмарки слів слова для характеристики Пікерінга, навести приклади з тексту твору
"Пігмаліон"
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna(можна у друкованому вигляді)
2 урок
Перевіряємо знання тексту. Виконуємо завдання
1.Заповніть таблички (письмово)
2.Дайте відповіді на питання(УСНО)
Перегляньте експрес-урок за посиланням
Експрес-урок
Опрацюйте наступні матеріали1.Який відомий сюжет використав Б.Шоу для створення пєси "Пігмаліон"? Яких змін зазнав цей сюжет у творі Б.Шоу?
2.У чому полягає новаторство Б.Шоу?
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna(можна у друкованому вигляді)
20.04-24.04
1-2 урок
Пройдіть онлайн тест на знання тексту твору
Тест
Аналізуємо п`єсу "Пігмаліон"
1.Складаємо паспорт-характеристику твору за схемою
1.Назва твору ______________________________________________________.
2.Автор твору __________________________________________________.
3. Літературний напрям ___________________________________________________.
4.Рід літератури, до якого належить твір ________________________________.
5.Жанр твору ______________________________.
6. Тема твору ____________________________________________.
7. Ідея твору_______________________________________________.
8. Герої твору________________________________________________________.
9. Композиція _______________________________________________________.
10.Проблематика___________________________________________.
10.Проблематика___________________________________________.
2.Складаємо схему "Еволюція Елізи:від квіткарки до леді"
Еліза-квіткарка(Що було?)
Еліза-леді(Що стало?)
Що залишилось незмінним?
3. Визначаємо композицію твору(експозиція, зав`язка, розвиток дії, кульмінація, розв`язка, відкритий фінал)
4.Порівнюємо Хіггінса з Пігмаліоном.
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Матеріали,що допоможуть тобі виконати роботу
27.04-29.04.
1 урок. Контрольна робота за темою"Нові тенденції в драматургії. Творчість Г.Ібсена, Б.Шоу"
Повторіть зміст прочитаних творів та теоретичний матеріал ст.233-271
Виконайте контрольну роботу. Зверніть увагу,що у контрольній роботі 18 питань,за які ви зможете ортимати 9 балів. Щоб отримати 12, потрібно виконати творчу роботу в кінці тесту(одне завдання за вашим вибором)
Виконайте контрольну роботу. Зверніть увагу,що у контрольній роботі 18 питань,за які ви зможете ортимати 9 балів. Щоб отримати 12, потрібно виконати творчу роботу в кінці тесту(одне завдання за вашим вибором)
Контрольна робота
2 урок
Вивчаємо розділ "Сучасна література"
Знайомимося з життям і творчістю Шолом-Алейхема
Прочитайте інформацію про письменника у будь-якому джерелі у мережі Інтернет,наприклад, тут
Знайомимося з життям і творчістю Шолом-Алейхема
Прочитайте інформацію про письменника у будь-якому джерелі у мережі Інтернет,наприклад, тут
Шолом-Алейхем
Перегляньте відео про життя Шолом-АлейхемаБіографія
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
05.04.,07.04.
Знайомство з твором Шолом-Алейхема "Тев`є-молочар"
Прочитайте твір за посиланням
Текст твору
Або прослухайте аудіокнигу
Аудіокнига
За бажанням перегляньте фільм
1 серія
2 серія
Перевірте знаня тексту твору за допомогою тесту
Тест
12.04,14.04
Аналізуємо твір "Тев`є-молочар"
Перегляньте експрес-урок за твором
Експрес-урок
Виконайте наступні завдання
1)Дайте усні відповіді на запитання
2.Сзарактеризуйте Тев`є, користуючисьхмаркою слів. Доведіть свою думку цитатою.
3. Дослідвіть засоби комічного у творї
4.Відновіть послідовність подій
5.Заповніть таблицю, напишіть,ким вони доводяться головному герою та як склалася доля персонажів.
1)Дайте усні відповіді на запитання
2.Сзарактеризуйте Тев`є, користуючисьхмаркою слів. Доведіть свою думку цитатою.
3. Дослідвіть засоби комічного у творї
4.Відновіть послідовність подій
5.Заповніть таблицю, напишіть,ким вони доводяться головному герою та як склалася доля персонажів.
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
19.05-21.05
Рей Бредбері "451 градус за Фаренгейтом"
1. Читаємо біографію письменника у підручнику ст. 273-275
2. Переглядаємо відео за посиланням
Відео
3.Опрацюйте інформацію на картках
Завдання . 1.Складіть 5 цікавих запитань, які б ви поставили в інтерв`ю з письменником
2. Дайте відповідь на запитання,чим класична література відрізняється від масової.
4. Знайомимося з твором "451 градус за Фаренгейтом"
Читаємо уривки у підручнику ст.277-294
Повний текст твору за посиланням
Твір
Або прослухаайте аудіокнигу
Частина 1
Частина 2
Частина 3
За бажання перегляньте фільм
Фільм
Або будь-яку іншу екранізацію твору
Перевірте знання твору за допомогою тесту
Тест
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
26.05
Аналізуємо роман Р.Бредбері "451 за Фаренгейтом"
Перегляньте експрес-урок за твором
Урок
Опрацюйте наступну інформацію
1. Паспорт твору
2. Жанр
4. Образи-символи
5. Світ майбутнього
1. Паспорт твору
3. Композиція роману
Виконайте наступне завдання
Охарактеризуйте Гая Монтега, використовуючи цитати
Як змінювалася поведінка героя?
Охарактеризуйте Гая Монтега, використовуючи цитати
Як змінювалася поведінка героя?
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
28.05
Повторіть вивчене за темою "Література ХХ століття" ст.
Підготуйтесь до контрольної роботи
Виконайте контрольну роботу. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що завиконання тестових завдань ви максимально отримаєте 9 балів. Щоб отримати 12, виконайте ОДНЕ із завдань високого рівня
Підготуйтесь до контрольної роботи
Виконайте контрольну роботу. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що завиконання тестових завдань ви максимально отримаєте 9 балів. Щоб отримати 12, виконайте ОДНЕ із завдань високого рівня
Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna
Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!
Комментариев нет:
Отправить комментарий