9 клас

Завдання для дистанційного навчання під час карантину

06.04.- 10.04

1 урок

Перевірте,як ви засвоїли відомості про життя та творість Б.Шоу, виконавши тест(для початку тестування натисніть квадратик з написом Тестування)

Тест

Пригадайте, що сталося у 1 дії пєси "Пігмаліон" та виконайте наступні завдання

1.Запитання  за змістом 1-17 (усно)
2. Заповнити табличку (письмово)
3.Виписати з хмарки слів риси характеру, притаманні Елізі.
 Прочитайте 2 дію твору "Пігмаліон" за посиланням

"Пігмаліон"

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

2 урок



Пригадайте 2 дію твору "Пігмаліон" та виконайте завдання
1.Запитання1-19(усно)
2.Табличка (письмово у зошиті)
3.Виписати з хмарки слів риси характеру, притаманні професору Гіггінсу(навести приклади з тексту)
Прочитайте уривки з твору, вміщенні у підручнику (ст.260-267)

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

13.04-17.04

1 урок

Продовжуємо знайомитися з п`єсою Бернанда Шоу "Пігмаліон"
Виконуємо завдання за 3 дією твору



1)УСНО відповідаємо на питання
2)Заповнити табличку (письмово)
3)Виписати з хмарки слів слова для характеристики Пікерінга, навести приклади з тексту твору

Читаємо 4 та 5 дії твору за посиланням

 "Пігмаліон"

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna(можна у друкованому вигляді)

2 урок

Перевіряємо знання тексту. Виконуємо завдання




1.Заповніть таблички (письмово)
2.Дайте відповіді на питання(УСНО)

 Перегляньте експрес-урок за посиланням

Експрес-урок

Опрацюйте наступні матеріали



Дайте відповідь на запитання
1.Який відомий сюжет використав Б.Шоу для створення пєси "Пігмаліон"? Яких змін зазнав цей сюжет у творі Б.Шоу?
2.У чому полягає новаторство Б.Шоу?

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna(можна у друкованому вигляді)

20.04-24.04

1-2 урок

Пройдіть онлайн тест на знання тексту твору

Тест

Аналізуємо п`єсу "Пігмаліон"

1.Складаємо паспорт-характеристику твору за схемою

1.Назва твору ______________________________________________________.
2.Автор твору __________________________________________________.
3. Літературний напрям ___________________________________________________.
4.Рід літератури, до якого належить твір ________________________________.
5.Жанр  твору   ______________________________.
6.    Тема твору ____________________________________________.
7. Ідея твору_______________________________________________.
8.   Герої твору________________________________________________________.
9. Композиція  _______________________________________________________.
10.Проблематика___________________________________________.

2.Складаємо схему "Еволюція Елізи:від квіткарки до леді"
Еліза-квіткарка(Що було?)
Еліза-леді(Що стало?)
Що залишилось незмінним?
 3. Визначаємо композицію твору(експозиція, зав`язка, розвиток дії, кульмінація, розв`язка, відкритий фінал)
4.Порівнюємо Хіггінса з Пігмаліоном.


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

Матеріали,що допоможуть тобі виконати роботу



27.04-29.04.

1 урок. Контрольна робота за темою"Нові тенденції в драматургії. Творчість Г.Ібсена, Б.Шоу"
Повторіть зміст прочитаних творів та теоретичний матеріал ст.233-271
Виконайте контрольну роботу. Зверніть увагу,що у контрольній роботі 18 питань,за які ви зможете ортимати 9 балів. Щоб отримати 12, потрібно виконати творчу роботу в кінці тесту(одне завдання за вашим вибором)

Контрольна робота

2 урок
Вивчаємо розділ "Сучасна література"
Знайомимося з життям і творчістю Шолом-Алейхема
Прочитайте інформацію про письменника у будь-якому  джерелі у мережі Інтернет,наприклад, тут

 Шолом-Алейхем

Перегляньте відео про життя Шолом-Алейхема

Біографія

Опрацюйте картки



Заповніть тайм-лайн(стрічку часу)Можно виконати як у шаблоні так і у зошиті

Познайомтеся з інформаційними картками про долю єврейського народу в Російській Імперії




Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

05.04.,07.04.

Знайомство з твором Шолом-Алейхема "Тев`є-молочар"
Прочитайте твір за посиланням

Текст твору

Або прослухайте аудіокнигу

 Аудіокнига

За бажанням перегляньте фільм

1 серія

2 серія

Перевірте знаня тексту твору за допомогою тесту

Тест

12.04,14.04

Аналізуємо твір "Тев`є-молочар"
Перегляньте експрес-урок за твором

Експрес-урок

Опрацюйте наступну інформацію







Виконайте наступні завдання
1)Дайте усні відповіді на запитання
2.Сзарактеризуйте Тев`є, користуючисьхмаркою слів. Доведіть свою думку цитатою.
3. Дослідвіть засоби комічного у творї
4.Відновіть послідовність подій
5.Заповніть таблицю, напишіть,ким вони доводяться головному герою та як склалася доля персонажів.


Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

19.05-21.05

Рей Бредбері "451 градус за Фаренгейтом"

1. Читаємо  біографію письменника у підручнику ст. 273-275

2. Переглядаємо відео за посиланням

Відео

3.Опрацюйте інформацію на картках


Завдання . 1.Складіть 5 цікавих запитань, які б ви поставили в інтерв`ю з письменником
2. Дайте відповідь на запитання,чим класична література відрізняється від масової.

4. Знайомимося з твором "451 градус за Фаренгейтом"
 Читаємо уривки у підручнику ст.277-294
Повний текст твору за посиланням

Твір

Або прослухаайте аудіокнигу

Частина 1

Частина 2

Частина 3

За бажання перегляньте фільм

Фільм

Або будь-яку іншу екранізацію твору
Перевірте знання твору за допомогою тесту

Тест

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

26.05

Аналізуємо роман Р.Бредбері "451 за Фаренгейтом"

Перегляньте експрес-урок за твором

Урок

Опрацюйте наступну інформацію
1. Паспорт твору
 2. Жанр
3. Композиція роману

 4. Образи-символи




5. Світ майбутнього



6. Герої твору

Виконайте наступне завдання
Охарактеризуйте Гая Монтега, використовуючи цитати
 Як змінювалася поведінка героя?
Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna


28.05

Повторіть вивчене за темою "Література ХХ століття" ст.
Підготуйтесь до контрольної роботи
Виконайте контрольну роботу. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що завиконання тестових завдань ви максимально отримаєте 9 балів. Щоб отримати 12, виконайте ОДНЕ із завдань високого рівня

Шановні учні! Тим, хто терміново хоче виправити оцінку або підвищити бал, або закрити борги,пропоную творче завдання. Розгадайте загадки, зробіть фото і надішліть мені

Результати роботи надсилайте на електронну адресу annateacher75@gmail.com або у Телеграм Antygonna

Любі учні! Щиро дякую вам за роботу, старанність та взаєморозуміння!

Веселого відпочинку влітку вам усім! Міцного здоровя та яскравих вражень!

А щоб дозвілля було ще і корисним пропоную вам провести його з книгою.







Комментариев нет:

Отправить комментарий